Jaha ja

Jaha då har man börjat blogga nu med då:P

Tänkte berätta lite om helgen...

Fredags satt jag och några vänner hos min underbara flickvänn och drack lite öl, fick veta lite roliga nyheter som 
jag inte behöver gå in närmare på än:) Kom dit två skumma snubbar som inte riktigt va med i matchen... 
Annars en mycket trevlig kväll..

Lördagen låg jag i sängen och sträckte på mig i typ tre timmar och lyssna på när Jojo, Angelica och Amanda
städa lite, diska, käka frukost och prata:) orkade inte gå upp, och jag ligger ju gärna kvar när jag har möjlighet:P
Jag och Jojo hade även varit tillsammans i fem månader;)
Fan det känns inte så längesedan jag låg i sängen och prata med henne på msn i telefon och skrev upp hennes nr
på min miniräknare. För att på lördagen laga alla hjärtansdag middag åt henne, Räka och Bellis:) Men det var ju mest
för hennes skull jag gjorde det;) Hoppas det blir ett långt och fint förhållande<3
På kvällen var jag den snälla chauffören som så många gånger förr:P
Var på fotbollsplan i charlottenborg där dom spelade ölbrännboll för att sedan dra hem till min gamla granne Henke (aka Tönten)... Ytterliggare lite senare på kvällen förflyttade vi oss till hallen, där jag träffa tre av mina kusiner:)
Mika den långa smala finnen satte sig i sin mammas bil på natten och flyttade till Umeå för att idag påbörja studier,
hoppas det går bra för honom...

Söndagen gick i latmaskens spår fram till tidig kväll då jag tog ett stadigt tag i kragen och hör och häpna joggade:P
Det kändes att jag inte joggat sedan jag kom hem från det militära, men det gick att pressa sig utan ett befäl som sparkar en i röven och skriker sig hes:P mycket mer gjorde jag inte igår...

Idag sitter man på jobbet och gör ingenting igen, men snart blir det ändring på det:)
Har tydligen en MAVA på g som några danskar vill ha, skönt att göra något igen;)



Händer annars idag då??
Funderar starkt på att jogga idag med, kan ju va bra... Blir fan så vettu:P

Nehe nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så avslutar med en liten dikt:)



 

Jag vill inte hålla dej för hårt
för då kanske du tröttnar...
Jag vill inte hålla dej för löst
för då kanske du glömmer...
Jag vill hålla dej lagom så säg hur du vill ha det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0