Tom i bollen...

Det är just nu måndag morgon klockan är 04:03... Och jag har sovit
dåligt som fan inatt.. Typ ingenting...

Känner mig som en jävla idiot, men jag har bara mig själv att skylla.. Får fan
skärpa till mig nu, blir bara mer och mer irriterad på mig själv:@


Helgen har varit mycket trevlig iaf, orkar inte skriva om den faktiskt.. Men kan säga
att jag träffat min faster för första gången, det va skitkul eftersom jag fick veta i typ torsdags
att jag hade en:P

Känner mig som en liten pojke som sprungit vilse i skogen, han vet vart han vill
men inte hur han kommer dit.. Skillnaden på honom och mig, jag vet hur jag kan komma dit.
Vet bara inte om jag gör det, hoppas verkligen att jag gör det:) <3



En bra låt:)
http://www.youtube.com/watch?v=AFf8crhzQX8&feature=related


Och så avslutar jag med den här;)


<3<3<3<3<3<3<3<3

Du
Du fångade mig,
du tog mig i din famn.
Nu är du mitt allt,
och du har mig för evigt

<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0